Första gången

Jag och några tjejer på ett formun har haft diskutionen om hur det var att mista oskulden, alltså första gången man hade sex. Så här i efterhand så var det juh jäkligt komiskt, hur jäkla fummlig man var och hur dålig man var (fast just då tyckte man ju att man var skit bra).

Kommer själv ihåg första gången som det var igår. Allt var så komiskt, och egentligen så var man väl för ung =)

Den som vill läsa kan göra det (inget detaljerat dock). =)

"Var 14 år gammal, jag och A hade väl varit tillsammans i ½ år. Vi hade varit på något födelsedags kalas i en by inte långt ifrån A. Men det var så dö trist så vi tiggde skjuts av hans föräldrar hem till dom. Kollade på film och bara myste på en madrass i vardagsrummet. A frågade mig om jag ville göra det, kaxig som man var så sa man ju självklart ja. Vem vill inte ha sex liksom, haha. Allt började ju inte direkt bra, kondomen ville inte som vi ville utan gick bara sönder hela tiden (tur att man hade många) innan vi ens hade börjat (tur var väl det). Kan ju inte säga att det direkt var någe bra sex, men då visste man ju inte vad som var bra heller. Vi gjorde vårat och när vi var klar låg vi och myste. Kondomen hade vi lagt tillbaka i paketet bredvid madrassen, men när vi skulle gå upp så var den helt borta, den fanns verkligen inte och vi letade som djur efter den.
Dagen efter så kollade hans föräldrar lite konstigt på oss, sådär som föräldrar gör ibland när dom vet saker men inte vågar säga vad det är för det är pinsamt. Antagligen hade väl dom hittat kondomen någonstans, vart vet vi fortfarande inte. Men kul var det, iaf så här i efterhand."


Det var min första gång iaf, inte direkt någe vidare. Men hur många har en 100% lyckad första gång? Det var 8 år sen, nu är man ju lite mera erfaren och förhoppningsvis lite bättre än vad man avr då, haha.

Snart är det slut på denna jobbdag, 20 min kvar. Då ska man hem till sambon och vovven, käka lite (hungrig som fasike) och sen blir det bingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0