En lista igen

Så nu kan ni lära er lite mer om mig, haha

FÖRHÅLLANDE;
1. Är du singel nu? - Nej, har en underbar sambo =)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? - Verkligen
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Ja, självklart annars skulle jag inte inleda ett
4. När hade du sex senast? - Några dagar sedan
5. Har du en kk? -  Nej, varför ska jag ha det för?
6. Har du kört oskyddat nån gång? - oja
7. Har du playat någon nångång? - nä, tror inte det
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Ja, det har jag.
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja, det har jag
12. Somnat gråtande pga kärleken? - jo!
13. Varit på en blind date? - Japp, och det var så misslyckat som det bara kunde bli. Fast ska vi räkna gången då jag träffade min sambo som blind date (vilket det nästan var) så vart det ju lyckat iaf =)
14. Varit otrogen? - nej!


KOMPISAR;

1. Har du nån bästa vän? - Jodå, det tror jag.
2. Är du ofta med dina vänner? - Jorå, går i perioder. inte så mycket nu då dom flesta bor långt från mig, men vännerna på jobbet träffar jag varje dag.
3. Vad brukar ni hitta på? - olika
4. Bästa minnet med en vän? - Oj, har många uderbara minnen med många.
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? -  Men då kommer jag glömma någon, men kan nämna dom som jag kännt längst och varit vän emd längst, Lisa och Jessica. Sen finns det många fler osm är underbara vänner!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Japp!
7. Har du hatat din bästa vän? - Det har jag
10. Har du alltid kul med dina vänner? - Jo det har jag


SISTA SOM;
1. Som du fick en puss av? - Av min sambo
2. Sov med dig i samma säng? - Min sambo och hund
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Min kompis Lillan och tillika bordsgranne för tillfället på jobbet
4. Du gick på bio med? - Oj, det var så länge sen så jag kommer inte ihåg.
5. Du höll i handen? - Sambon
6. Du gick på stan med? - Oj, det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg.
7. Delade en pizza med dig? - Ingen aning!
8. Du ringde? - Telefonbanken, och insåg att jag var fattig.
9. Skickade ett sms till dig? - Sambon
10. Du kramade? - Sambon


ÖVRIGT;
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - De kan ha hänt
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nä, vem vet vad osm kan dölja sig där!
3. Längtar du till sommarn igen?  - Nja, både och
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Brukar inte prata med spegeln
5. Hur svarar du i telefon? - "Aaaa, de är xxxx" Beror lite på om jag känner igen nummret eller ej.
6. Vill du ha barn? - Självklart, snart helst! =)
7. Har du gjort något olagligt? - Ojdå, det har jag
8. Vill du så får du gärna berätta vad? - Nja, det håller det för mig själv. Men vem har inte kört för fort?
9. Har du några tatueringar/piercingar? - Japp, en tatuering på underarmen (vid handleden), och fler kommer snart
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nä
11. Bäddar du ofta sängen? - Haha, vi bddar nog aldrig sängen
12. Vad gör dig riktigt glad?- Så mycket, att åka skoter, rida, min sabo, min hund, vänner/släkt/familj.
13. Går du i kyrkan? - Så icke kristen som man kan bli
14. Gillar du att sjunga?  - Ja, i bilen
15. Har du egen dator? - Jopp
16. Hur mår du idag? - Trött och irriterad på kudnerna som ringer
17. Vilken klass går du i? - Var 3 år sen ajg gick i skolan
18. Har du mycket pengar just nu? - Haha, inga alls
19. De värsta du vet? - Myckey!
20. Vad vill du jobba med sen? - antingen med djur, eller som kriminolog
21. Vad ska du göra efter studenten? - Ja, var ju 3 år sen jag tog studenten och sen dess har jag bara jobbat arslet av mig =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0