Melodifestivalen-ett fiasko

Melodifestivalen blir allt sämre och sämre för varje år som går, både när det gäller artister och upplägget. Upplägget på tävlingen blir bara mer komplicerat och svårt för dom yngre att förstå. När jag var liten så var det en familjeunderhållning, men nu är tävlingen riktad mot den äldre generationen, då tävlingen i sig är väldigt komplicerad.

Sen hur röstar publiken, juryn och internationella juryn egentligen? Hur fasike kan man skicka vidare la voix, och hur i helvete kunde Caroline af Ugglas komma 2:a,? Hon ser för det första ut som jag vet inte vad, hon sjunger så fruktansvärt dåligt och inte vet hon vad koreografi är. La voix kommer sänka Sverige, vi har tidigare tagit oss fram rätt bra i eurovision song contest, men nu, för varje år som går så levererar vi allt sämre artister dit. Nu måste vi tom kvala in, och La voix kommer aldrig klara att kvala in. Nä det är ett enda stort skämt detta!

Nä, nu ska jag roa mig med något annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0