Plugga?

Ja, snart är det dags att söka in till högskolan!

Vid varje ansökningstillfälle så får jag alltid ångest över att jag inte söker något att plugga. Men nu jävlar blir det av =)

Mina planer är  att om allt går som det ska så ska jag plugga distans i 3 år och på sidan av jobba heltid.

Om någon är intresserad vad jag ska plugga så blir det en jäkla massa kurser =P

Kriminologi gr (A), 30hp (ska läsas ht 09/10)
Kriminologi gr (B), 30 hp (ska läsas ??)
Kriminologi gr (C),30 hp (ska läsas ??)
Sociologi GR (A), Socialpsykologi, 30 hp (ska läsas ???)
Sociologi GR (A), Ungdomssociologi, 7,5 hp (ska läsas i sommar)
Rättsvetenskap, juridisk översikts kurs, 15 hp (ska läsas i sommar)
Statsvetenskap GR (A), Vad får samhällen att fungera? Betydelsen av tillit, korruption och sociala fällor, 7,5 hp (ska läsas i sommar)

och några kurser till blir dte väl för att nå upp till 180 hp.

Om detta går i lås så kan det leda till en kandidatexamen i kriminologi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0